måndag 25 augusti 2008

Ambulanser, jävla bögar och Rusta o.O

Ja, gott folk. Morgonen började underligt.
Jag gick ut för min vanliga morgoncigarett och då står det en ambulans några dörrar bort. :/ Det verkade dock som att det inte var så allvarligt då ingen skrek och ambulansmännen både pratade och skrattade med familjen.
Efter att ambulansen åkt iväg står jag i solen en stund och njuter... Tills min inre frid kastade sig åt sidan på grund av en 5-åring på kickbike som åkte omkring och skrek "Jävla bög! Jävla bög!"..
Jag säger:
"Jävla föräldrar, tänk på vad ni säger till era ungar"

Efter frukost och diverse fix så åkte jag och Sara till Rusta och köpte köksgardin, köksduk, klisterkrokar och en gardinstång. Så nu är det mysigt i köket. :]

Ikväll måste man laga mat också. Och jag som precis betalade räkningar.
Hejdå, pengar. :(

Inga kommentarer: