söndag 17 augusti 2008

Det är mulet, och risk för regn

Efter andra natten i mitt nya hem mötte Örebro mig och älskling med moln, 12 grader och risk för regn. Ytterst mysigt, not.
Idag åker han dessutom hem, vilket gör mig ledsen i ögat. Jag skickade ett panik-sms till Erika igår och frågade om hon ville sova här med mig, eftersom att jag är feg och inte vågar sova själv än. Hoppas att hon kan.

Idag måste jag köpa Shampoo för att min söta mamma råkade köpa två balsam :)
Så dagens inköpslista är följande
- Shampoo - Tops - Sax
Sedan får man se vad pengarna räcker till. Shampoo är av högsta prioritet i alla fall för mitt hår är äckligare än äckligast.

Pratade med Lillebror idag. Jag saknar honom <3 Han hade hittat nåt mysko program där man kunde zooma ut i rymden och titta på stjärnor. Jag åker nog hem på Onsdag. Känns som att jag kommer ha så tråkigt här alldeles ensam, så jag kan ju lika gärna ha lite mer sommarlov och träffa vänner. :) Dessutom måste jag fråga pappa om hur man får det varmare i lägenheten. Elementet står på för fullt men det känns fortfarande som antarktis i rum-format.

16:56 går älsklings tåg. <3


Mitt fina rum (sängen står till höger)

Älskling i soffan framför OS. <3

Inga kommentarer: