fredag 22 augusti 2008

Du är glad och ditt liv är kul

Fan, det märks alltid när jag har tråkigt.
Om jag inte röker så äter jag. Så enkelt är det. Jag är sämst på att lyckas roa mig själv och oftast slutar det med att jag tittar på något tråkigt på tv och äter godis. Hello Healthclub.

Idag kokade jag ris för första gången i mitt liv. Och trots mitt epic failure under själva kokningsprocessen (vilket slutade med att det låg risvatten över halva spisen) så smakade riset ändå som ris ska smaka. :] och jag stekte fiskpinnar och skivade till och med upp lite gurka. *nöjd*
Diskat har jag gjort också.

Elina ringde nyss och ville att jag skulle komma över och dricka martini. Och jag lovar, hade hon ringt för en timme sen så hade jag varit där. Men nu hann jag gå in i "Hemmakväll-i-pyamasbrallor-och-konstigt-hår"-mode så det blir till att stanna hemma. Sa däremot att nästa helg skulle passa bra. :]

Tv:n kallar. So long. <3

Inga kommentarer: