måndag 18 augusti 2008

Hann ni ens sakna mig, Uppsala?

Och nästan lika fort som jag försvann, lika fort kom jag tillbaka.
Återvände till Uppsala idag för att få några dagars extra sommarlov. Istället för att ruttna bort i en ensam lägenhet i en stad där jag känner 3 personer som antingen jobbar eller går i skolan, så bestämde jag mig för att åka till Uppsala och träffa vänner istället. Schemat är på väg att bli fullt och än så länge ser det ut såhär:

- Tisdag: Träffa Sebz fram till kl 14:00, Robert någon gång efteråt
- Onsdag: Leka med Cirrow (helst resten av livet) <3
- Torsdag: Träffa Johan, fika kanske? Fika med Sofie efter?
- Fredag: Umgås med familjen, och sedan åka hem till Örebro.

Funderar på att kanske sova i lillebrors säng inatt. Han har Tv på sitt rum och gästrummet är för kalt och tomt att sova i. Hm. <3

Inga kommentarer: