fredag 21 november 2008

En ensam helg.

Ännu en vecka har gått. Ännu en helg börjar utan Fredz. Ännu en tenta är skriven. Tiden flyger iväg och jag förstår inte hur jag lyckats komma såhär långt. Utan att ens förstå hur många timmar, minuter och sekunder som passerat.
Kvällen är ensam. Det är kvällar som denna då jag längtar tillbaka till Uppsala. Att kunna åka iväg vart man vill och träffa vem man vill, för det var inget problem. Vi bodde nära och ni alla fanns där.
Och nu sitter jag här, i en annan stad och önskar att jag kunnat ta den där impulsfikan på Shell-macken. Eller den där snabbisen till Rusta för att kolla på allt och ingenting. Eller ses på stan bara för att promenera omkring och kanske köpa varm choklad på Storken.
Det är kvällar som denna som jag saknar Uppsala. Och saknar Er alla ännu mer än vanligt.

I just miss you guys. Wish you where here.

Inga kommentarer: