lördag 1 november 2008

En rättelse.

När jag tidigare skrev om min utekväll (titel: Shot me up, scotty) så skrev jag meningen:

"Jag vet inte om jag lyckades vara otrevlig mot hans kompis. Men ja, hon är knas"

Med detta menas att jag inte ville vara otrevlig, men inte visste om jag framstod som detta eller inte. Därav använde jag ordet "lyckades" kanske i fel sammanhang, men nu är det på det klara i alla fall.
Måste dock tillägga att personen ifråga inte förtjänar att ens vara trevlig mot. Så mitt mål för kvällen var att vara så neutral som möjligt, vilket på ett sätt kan framstå som otrevligt/nonchalant.

Jag är faktiskt en ganska trevlig prick som inte är ute efter bråk trots att jag ibland kan vara både kaxig och retsam, men jag försöker behålla glimten i ögat trots diverse spärrar som skapats i min hjärna på grund av en del omständigheter genom åren.

Ja. Då var det sagt. <3

Inga kommentarer: