söndag 30 november 2008

Varma advent

Mamma, Pappa, Lillebror och Nathalie kom vid 14 och ljudnivån höjdes och i varje del av lägenheten ekade skratt och värme. Jag blev så glad över att träffa älskade Lillebror och varma mamma och mysiga pappa och glada Nathalie. Ville aldrig att dem skulle åka hem igen.
Vi åt saffranskaka, lussebullar, pepparkakor och drack kaffe. Sen åt vi pizza/hamburgare/sallad. Och sen drack vi glögg. Vi spelade Buzz och skrattade och det var så mysigt.
Mamma gav mig röda fina gardiner som nu sitter uppe i mitt rum, och en fin julstjärna som hänger snett i mitt fönster. Och jag fick en ljuslykta och lite mat. <3

Den här dagen var bra. Alldeles fantastiskt bra.

F åkte med dem hem till Uppsala, och som vanligt blev jag helt onormalt ledsen. Som varje gång han åker. Blir alltid så ensamt när han inte är här. Men åker förhoppningsvis till Uppsala nästa vecka, så det tar inte så lång tid tills vi ses igen. <3

Inga kommentarer: