måndag 29 september 2008

Bra dag.

Jag vaknade imorse och mådde ganska bra. Var skönt att känna så för en gångs skull. Brukar alltid bara vilja dö på morgonen i vanliga fall. Men solen sken och jag låg och lyssnade på Secondhand Serenade i en timme och bara blundade.
Dear God, ge mig fler lyckliga morgonstunder.

Idag åker jag och Fredz till Norrköping. Han ska köpa en bil :) En saaaaaaab. Jag tycker om Saab. Farfar hade en, i miss him. <3
Vi åker tåg ner och sen bilar till Örebro. Måste handla på vägen, mitt kylskåp ekar. Dött som i graven lix.

Ska vi leka hela havet stormar? Du är havet och jag stormar därifrån.

2 kommentarer:

Anonym sa...

LÅT OSS GÖRA SOLDANSER ?
hhiihihihi nej nu får du se till att hitta tid åt mej. PÖSS

Anonym sa...

GYYD det dampa för mej när jag skulle kommentera, och jag pallar inte skriva om den : <
MEN DU ÄR BRA ! PÖSS punkt.