tisdag 9 september 2008

Tryck "Ctrl+A" och sedan "Delete", okej?

Håll alla negativa tankar och sanningar ifrån mig framöver, okej?
Jag har som sagt min första tenta om en vecka och jag har verkligen inte tid för att grubbla över saker och ting som är djupare än vilka skor jag ska ha på mig.
Så har du någonting negativt du vill dela med dig av som rör mig eller någon i min omgivning.
(ex: Han/Hon har varit dum mot dig. Vet du vad Han/Hon har sagt om dig etc)
Så ta den informationen, knyckla ihop ordentligt, släng den i papperskorgen och gå hem!
Bra. Tack för det! Då kan vi går vidare.

Idag är det äntligen lite sol ute, och det piggar väl upp aningens. Dessutom fyllde jag på mitt Cappuccino-förråd och mitt Te-förråd igår och ikväll börjar Top Model igen.
Har ungefär 100 sidor att läsa igenom, men egentligen ingen stress på det så ikväll blir nog bara lugn.
(Om alla håller sig till ovanstående regel om att hålla käften)

Hello, little brain.
I'm gonna do you a big favour.
Ctrl+A ----> Delete

Ah, vilken lättnad!

Inga kommentarer: