torsdag 11 september 2008

När borde man ringa sjukhuset?

Försov mig helt galet imorse. Fem minuter efter att jag öppnat ögonen var jag på språng till UNi. Mötte Veronica utanför Kåren och traskade med pulsen i 180 mot Genusvetenskapsföreläsningen. Ganska intressant faktiskt.

Föreläsaren påminde om hon som sjöng "Fittan sticker fram" i idol för massa år sedan. Fast mycket, mycket sötare...

Det blir nog en A-kurs i Genusvetenskap och en A-kurs i Psykologi. Så långt har jag kommit i mina val inför i vår. Ett val till ska göras, funderar på Sociologi. Men ja, vet inte än.

Kom hem vid halvett och drabbades av sådan akut yrsel att jag blev liggandes i soffan i över en timme. Andra gången på 5 dagar jag får sådant anfall. Borde man ringa sjukhuset för sådant?
Huvudet känns liksom tyngre än vanligt och det känns som att nacken inte orkar hålla upp skiten.

På lördag får jag korvstroganoff med ris. Yum!
Och nu ska jag plugga.

Inga kommentarer: