söndag 28 september 2008

Happy Birthday, dear president.

Fredag:
Åkte med tåg och buss och hamnade till sist hemma hos mi monami Sofie. <3 Drack mängder med kaffe, rökte som vanligt för mycket men skrattade så mycket så att jag nästan grät.
Var så skönt att sitta där på trappen igen under massa filtar och bara prata.

Lördag:
Skrutt hämtade mig hemma hos Sofie och vi åkte och hälsade på mami och papi en snabbis. Åkte hem till skrutt och firade hans födelsedag med hans släkt. Var mysigt och vi åt världens godaste smörgåstårta <3 Fredz fick presenter och pengar och blommor, sen kollade vi på Wall-E (Kärlek).

Söndag:
Vaknade och drabbades som vanligt av akut beslutsångest om när jag ska åka hem. Idag eller imorgon? Om jag åker med till hans mamma så åker jag imorgon, om inte så åker jag idag.
Gah, jag hatar att åka hem. :/ Måste plugga massor idag, så.

Baby kom precis upp med frukost åt mig :)
See yaaa <3

1 kommentar:

JK, sa...

bra med kaffe + skratta -> gråt, :D jag har fö en vanlig blogg också.