söndag 14 september 2008

Jag tar mitt pick-o-pack och drar?

Visst, jag insåg redan innan jag flyttade att det skulle bli lite småtrubbel, lite gnäll och tjafs om att ses och sådant. Men att helt ignorera mina sms och samtal? Det gör mig less.
För det är faktiskt så att mina rutiner har ändrats, och att jag måste lägga minst 8 timmar om dagen på att plugga. Sedan måste jag äta, diska, städa, handla, få i alla fall en liten stund med mig själv, duscha, sova osv.

Jag hatar att jag ska behöva sitta här och rättfärdiga mitt liv, men är det det som krävs så visst!

Anledningarna till att jag inte kan komma och hälsa på varje helg eller prata varje dag är följande:

1) EKONOMI - nej, jag har inte hur mycket pengar som helst
2) TID - jag måste plugga, äta, sova, diska, städa, handla osv.
3) ORK - efter föreläsningar, plugg och så vidare är man ganska trött.

4) 4 kapitel i bok 1, 1 kapitel i bok 2, 2 kapitel i bok 3, 250 sidor i bok 4

Vill ni att jag ska släppa allt för er?
För i så fall kan jag lika gärna skita i det här och flytta hem igen!


p.s. man kan faktiskt åka hit också, min dörr står öppen för en kaffe eller två. d.s

Inga kommentarer: