lördag 20 september 2008

John Blund är envis idag

Undra hur många gånger jag gäspar varje dag? Att man kan bli trött av att läsa, det förstår ju vem som helst, men att faktiskt bara somna rakt upp och ner när man gör det?
Been there, Done that, lix.
Senast för en timme sen. Låg och läste om Simone som skrivit om kvinnans roll som "det andra könet" (vilket även är namnet på hennes bok) och pangbom! så smällde jag huvudet rakt ner i boken och somnade. Hah! Jävla John Blund på att vara envis ^^

Då blev det en kopp kaffe och en cigarett, ut i friska luften och sedan fortsätta igen.
Har ett kapitel kvar att läsa i en bok, samt två kapitel i två andra böcker tills måndag.
Så, ja. Har ju en del att göra.
Till vecka 40 ska jag, utöver dem kapitel jag redan nämnt, ha läst 4 kapitel i en bok och 4 texter á 10 sidor i kompendiet.
Tjoho!

Just nu kämpar jag med att få hem Sims, går slött. segt. tråkigt.
Läsa. Nu.

Inga kommentarer: