torsdag 2 oktober 2008

Att fånga en fjäril

Känns som att jag svävar på moln idag. Solen skiner och jag ska snart äta lunch. Känns på något sätt som att jag är mycket lättare idag.

"Du tog bort alla tyngder från mina axlar och släppte fjärilarna ut
I min mage dansar dem, och i mitt hjärta dansar du"


Ska göra min seminarieuppgift idag. Karl Marx, yeah.
Ska göra en kopp te (eller kanske kaffe idag?) och sätta mig ner i köket för en gångs skull. Eller kanske ställa in det vanliga skrivbordet i mitt rum och göra det som ett plugg-bord?
Börjar bli lite knas med ryggen eftersom att jag alltid halvsitter på golvet och använder soffan som bord.

Kirrade lite bra musik idag. Syster tipsade om Nordpolen. En uppsala-kille som jag blev helt kär i. Dagens tips är alltså musik: Nordpolen - På Nordpolen. Enjoy!

Nej, vi hörs lite senare, små loppstrutsar <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Nordpolen spelar i Örebro på lördag faktiskt, på en klubb. Så du vet!

/Mathias
(elinas)

:)