torsdag 30 oktober 2008

Shot me up, scotty

Kvällen började hemma hos Sofie med mat och Cider. Åkte in till People där vi mötte Kristin och drack piggelinshots, jordgubbsshots, cider och öl. Träffade Tomas och Robin där! Missed you guys a lot! Mötte även André. Vet inte om jag lyckades vara otrevlig mot hans kompis, men ja. Hon är knas. Hah, jag fick bråka med min onda sida för att inte smälla glasflaskor i diverse huvuden. Moget, annika.
Gick vidare till Etage och drack ännu mer. Mötte TonyBaby och Dominique. Han ska gifta sig, svart-lila-goth-bröllop. Lovely. Dominique alltså.
Pokade även en kille från JB (David?) och trackade honom på ett trevligt sätt hela kvällen tillsammans med Jimmy Trygg som jag och Hanna rakade av håret på en gång. Haha.

Det var så himla roligt.
Jag vill vara full jämt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blir faktiskt lite ledsen i ögat när jag läser meningen "Vet inte om jag lyckades vara otrevlig mot hans kompis, men ja. Hon är knas.", och det trots att jag inte ens vet vilka det är du pratar om.

För mig betyder oftast ett misslyckande/lyckande i ett görande att man haft en föresats att försöka göra, och därmed så tolkar jag det du skrev som att du faktiskt försökte vara otrevlig mot en kompis kompis men inte vet om du lyckades eller inte och inte heller bryr dig om du var det.

För att fortsätta på det subjektiva spåret så är den som är otrevligt mot en av mina kompisar som jag har med mig indirekt otrevlig även mot mig...

Jag kanske överreagerar så du får gärna rätta mig om jag tolkat det du skrev helt åt helvete.

I övrigt så är jag stolt över dig som fan - det är verkligen inte lätt att plugga på universitetsnivå och än svårare att bryta upp och göra det på en ny ort. Att bolla sin nya existens i takt med den gamla kräver viss styrka och den är jag övertygad om att du besitter.

Jag höll en tumme för dig inför din förra tenta och den kommer att hållas även i fortsättningen. :)