fredag 17 oktober 2008

up, up and away

Satt 1 ½ timme och skrev tentan. Kunde 2 av 3 frågor. Eller ja, jag tror att jag kunde dem 2 frågorna i alla fall. Svarade ganska utförligt allt som jag bara kunde komma på som hörde till ämnet. Tentan skrevs i Bunkern, och namnet passade onekligen. Längst ner i L-huset, längst in, inga fönster, ingen mottagning på mobilen.
Här nere hör ingen dig skrika.
Jag gick inte först, jag gick inte sist. Jag gick någonstans mitt emellan. Vilket också känns bra. Då känner man sig halvsmart.
Klockan är bara strax efter 10 och jag har redan varit vaken 4 timmar. Den här dagen kommer nog aldrig att ta slut. Det känns som att det här är den första helgen på länge som jag faktiskt bara kan andas och inte behöva ha skolan i bakhuvudet.

Undra vad man ska äta för mat idag.

Inga kommentarer: