torsdag 2 oktober 2008

Klockan är 23:30, det här är ekot.

Uppgiften är klar! Tacka undebara syster för att hon hjälpte mig <3
Nu ska jag bara lära mig texten typ utantill så att jag kan vara med i diskussionen imorgon.
Har pratat med snälla människor på msn ikväll. Som får mig att må bra igen. :)
(Jag vet att jag pendlar upp och ner i mitt humör, men vet inte riktigt varför det händer. iaf)

Tänkte att jag skulle åka till Uppsala nästa vecka. Men eftersom att mina föreläsningar ligger så knasigt till så går inte det. :/ Får bli nästnästa vecka istället. Men bara en snabb visit, för jag har tentan på den fredagen.
Saknar er alla där i Underbara Uppsala. <3

för övrigt:

A- Fast hur du ska lyckas övertala henne om det utan att få typ ett skott i pannan, det ska bli spännande att se
T- om jag får ha mina två favvisar för mig själv? shit jag kan ju lika gärna skjuta mig själv efter!

I lol'd <3

Inga kommentarer: